donderdag 5 december 2013

4 november 2013

Tukker en Diesel zijn vandaag hier en Tukker zit duidelijk niet lekker in zijn vel. Meteen bij binnenkomst kreeg Diesel op zijn flikker van hem en even later Olle tijdens een wandeling. 
Olle is van een nieuwe klant die vandaag kennis kwam maken. Gelukkig hebben ze alle vertrouwen in mij na mijn cordate optreden toen Tukker zijn slechtste kant liet zien en mag Olle regelmatig bij ons komen spelen.

Omdat er een uitlaatservice per direct moet stoppen, heb ik vandaag en gisteren zo’n 35 mensen te woord gestaan die allemaal op zoek zijn naar oppas voor hun liefste bezit. Helaas kan (en wil) ik niet alle hondjes opvangen dus heb ik iedereen doorverwezen naar de uitlaatservices waar ik denk dat de hond en eigenaar het beste op hun plek zullen komen.

Voor mij blijft het belangrijk om 1 op 1 met de hond te kunnen trainen en ze de aandacht te geven die ze nodig hebben. Dat moet ik niet uit het oog verliezen. Ook niet nu ik het geld goed zou kunnen gebruiken moet ik blijven denken aan wat ik wil en waar ik gelukkig van wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten