dinsdag 19 november 2013

4 oktober 2013

Bij het avondrondje kwamen we een kat tegen. Door de riem niet gespannen te houden en te wachten totdat Peer kalmeerde, ging de ontmoeting van een leie dakje. Ook de tweede kat aan de overkant voelde zich niet bedreigd en Peer was klaar om vrolijk verder te wandelen binnen no-time.
De derde kat van ons 10 minuten rondje zag ik helaas niet aankomen…….
Met een snelheid van 800 kilometer per uur zag ik in een flits kattenpootjes onder een auto vandaan komen recht op Peer af. Peer en ik sprongen wel 3 meter de lucht in van de schrik. Snel een paar meter doorgelopen om vervolgens de kat, die de achtervolging had ingezet, weg te jagen.

Daar stond ik dan met mijn gevaarlijke ‘pitbull’ te blazen tegen een poesje met angst in mijn benen. ROTKAT!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten