dinsdag 19 november 2013

21 & 22 september 2013

Dit weekend is een Marit Peer weekend. De zaterdag hebben we een frisbee cursus en de zondag heb ik me opgegeven voor actie fotografie wat met name bij de honden een goede aanvulling was om mijn kunnen.
De frisbee cursus ging heel goed. We waren natuurlijk wel de slechtste maar ik ben halverwege niet over gestapt naar een andere cursus omdat heer Peer er enorm veel lol in had en zelfs zijn eerste frisbee heeft gevangen. Na 2 keer 5 minuten gooien was het beestje meer dan moe.
Tijd om naar vrienden in Groningen (op 40 km afstand als de cursus locatie) te rijden om vanavond met een aantal hippies feest te vieren en samen met Peer in de auto te blijven slapen. Peer wilde niet mee naar het feest en ik kon hem met moeite uit de auto krijgen voor zijn avondplas.

Ook de volgende dag was heer Peer nog moe en dat kwam goed uit want de masterclass fotografie was pittig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten