dinsdag 19 november 2013

1 oktober 2013


Diesel is verloofd!

De eigenaar kwam mij vanmorgen trots vertellen dat Diesel is geselecteerd om volgend jaar een nestje te maken. Leuk voor Diesel. Minder leuk voor mij omdat honden die voor de fok worden gebruikt vaak veranderen qua gedrag.

Lekker naar het strand. Op het strand kwamen we een heidewachtel tegen die zo olijk en vrolijk rond huppelde, dat ik aan de eigenaar vroeg of ze nog jong was. De dame antwoorde van niet maar dat ze wel net loops was geweest. Alarm bellen begonnen te rinkelen in mijn hoofd en binnen een seconde draaide ik mij om om Diesel bij me te roepen maar het was al te laat. Miss Heidewachtel was nog steeds loops en Diesel heeft gesext.
Ik voelde me de moeder van een verkrachter en vind het nogal brutaal om op de dag dat je verloofd bent, meteen vreemd te gaan.
Voor Diesel was het minder leuk want de daad duurde secondes maar het loskomen heeft meer dan 15 minuten geduurd.

Apart want Peer kwam erbij zitten met zijn rug naar het koppel en alle andere honden die langskwamen hielden gepast afstand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten